22.08.11

Delfiininde tants


Ma ei saa ikka Marinelandist minema. Siin on mõned fotod etendustest, mida on kokku vist umbes viis või kuus päeva jooksul. Kui soovid, võid kõigist osa võtta, kuigi lõpuks läheks vist väga igavaks. Tundub, et uus aasta toob ka uue etenduse. Delfiinid on muidugi selle tähed, vähemalt minu meelest :)


Lisaks osalevad veel mõned inimesed ;) ja nutikad hülged ning paar kogukat morska. Kõigil nipid selgeks õpitud. Isegi kajakas (alumisel pildil väike valge täpp) on otsustanud osaleda, ma ei tea küll, mis nipiga tema sinna kohale meelitati :D Millegipärast köitis preemiaks jagatavaid kalakesi jahtiv kajakas minu neidude huvi isegi rohkem, kui mis vees toimus.


Pean ütlema, et selle aastane lavastus oli päris tore. Eriti meeldis, kuidas ootamise ajal hakati juba vaikselt pihta, kui "koristajale" lava pesemise kohta näpunäiteid jagati ning kui ta siis bossi lahkudes nalja hakkas tegema. Tore oli ka, kuidas ta rahva endaga kaasa tõmbas ning hiljem ridade vahel kõndides mõned pealtvaatajad tantsusamme tegema pani. Mul oli hea meel, et me kõrgemal istusime ;) Aga teisi on alati tore vaadata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)