09.05.07

Rulluisud


Kui ilmad soojemad, siis saab alla isegi rulluisud ning juba vilunud sõitjad võivad algajatele oma oskusi jagada. Mari ja Kirke ja Toomas on juba mitu aastat seda lõbu harrastanud. Mina olen siiani keeldunud osalemast. Ma pole kunagi uisutanud - siiski, üks üsna nigel kogemus on mul noorest peast, ja nõnda ma siis arvan, et olen liiga vana alustamaks nii tavalise uisutamise kui ka rulluisutamisega. Ilmselt on mul kadunud julgus alustada millegagi, mis väga uus ja kuidagi ebakindlaid tundeid esile kutsub. Naudin niisama laste sõitu vaadates. Kummaline, kuidas vanemaks saades ei kipu enam nii kergesti sellist närvikõdi otsima. Aga olen kindel, et maailmas leidub väga palju neid, kes hoopis vastupidi mõtlevad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)