16.02.10

Sünnipäev ja vastlapäev...

... seda ei juhtu iga päev :)
Kallilt kaasalt sain kingiks kauni kruusi ja töö juurest mõnede kolleegide poolt ilusa lillekimbu. Üks sõbranna tõi veel õhtul töö juurde lilli, mis täpselt kimbu värvidega kokku läks. Imekena üllatus! Lisaks on mul tore sõber, kes ei jõudnud ära imestada, miks ma sünnipäeval tööl olen ja veel pikka päeva. Küsis mu käest suure paberi ning sirgeldas juhatusele ettepaneku, et nad võiksid ikka kenad oma töötajate vastu olla ning vaba päeva nii tähtsate sündmuste puhul anda :D Mis mul nendest vabadest päevadest (mis iseenesest muidugi väga kena oleks), kui mul nii toredad sõbrad on!

Ja need maitsvad vastlakuklid, mis Eesti Maja kohvikus ilmavalgust nägid, olid meil kõigile liilmetele maiustamiseks välja pandud. Meile ka! Mina sõin vähemalt neli ära ja limpsisin näppudele sattunud vahukoort :) Vahukoor ongi ju kuklite puhul see peamine võlu

Kõigile suur aitäh, kes mind meeles pidasid ning häid soove saatsid!!! Hea meelega jagaks teiegagi neid võrratuid kukleid!

10 kommentaari:

  1. Palju õnne sünnipäevaks! :)
    Tore, kui see päev ilus oli :D

    VastaKustuta
  2. Südamlikud õnnesoovid minugi poolt!

    VastaKustuta
  3. Palju önne ja edu!
    Raamat tuli ka nii kiiresti välja. Kas Eestis tuleb ka suve-esitlus?

    VastaKustuta
  4. Palju õnne sünnipäevaks! :)
    Olen tänasest ka Su raamatu omanik, kahjuks käes hoidnud veel ei ole, abikaas helistas ja ütles, et ostis ära. Pärast tööd saan kätte ka. :)

    VastaKustuta
  5. Palju õnne!
    Tass on armas, eriti koos jutuga :)

    VastaKustuta
  6. Palju õnne sünnipäevaks! :)

    VastaKustuta
  7. Ilusat ja õnnelikku elu!

    VastaKustuta
  8. Suur aitäh! Nii südantsoojendav!
    Sille, ma lausa kadestan, et saad raamatut käes hoida, mina veel mitte :)
    Ma ei oska midagi esitluste kohta öelda. Aga märtsi lõpus tuleb üks Torontos! Palun siis kohal olla ;)

    VastaKustuta
  9. Palju palju Õnne tagantjärele ka minu poolt!

    VastaKustuta
  10. Hilinenud, kuid supersoojad õnnitlused ka minu poolt!

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)