14.02.10

Tähtis päev

Täna kingitakse siin palju roose ja nelke ja tulpe ja ehk muidki lilli. Lapsed joonistavad sõbrapäevakaarte... kuigi viimasel ajal on vähemalt minu tüdrukud asja palju rahulikumalt võtnud. Vanasti oli ikka suur kaartide kooli viimine, kusjuures kõrgemalt poolt (st õpetaja käest) oli korraldus: kui kaardi tood, siis pead seda kõigile tegema. Mis on ka õige, vähemalt minu meelest. Kes tahab neid õnnetuid lapsesilmi näha, kui teised saavad ja mina ei saa... Ja pealegi, kas sa pole omamoodi sõber kõigi oma klassikaaslastega. Mina leidsin hommikul köögilaualt valge orhidee, mis on imeilus!

Ja täna algab tiigriaasta, ehk Tomi aasta :) Loodetavasti toob see midagi hästi head tema jaoks! Hiinlastele on nende uus aasta väga tähtis. Tean, et lapsed jäävad tihtipeale koolist koju, et seda tähistada. Kirkegi teatas, et peab Chen-Chenile helistama ja head uut aastat soovima!

Ja nüüd üks kena Valentini laul:


1 kommentaar:

  1. Äitähh heade soovide eest, ma siis püüan tiigri moodi käituda:)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)