10.05.10

Päev Londonis

Nüüd on nii, et me oleme ühe laupäeva juuli alguses Londonis. Kuna piletite ostmine jäi nii hilja peale, siis polnud eriti muid valikuid, kui just hirmkalli hinnaga oleks tahtnud/saanud leppida. Minu Tomil ei tule ilmselt sel aastal Eestisse minekust midagi välja, ja ma kauplesin end töölt pikemalt lahti, et tüdrukud saaks ikka Eestis rohkem olla ja mina oma elu üle järele võiks mõelda :). Jõuame Londonisse päris vara hommikul ning õhtul lendame juba edasi. Kokku oleme meiegi riigi kuninganna maal 11 tundi, mille sisse muidugi peab mahtuma kesklinna sõit ja tagasitulek.

Vaatasime juba pisut, mida jõuame teha. Olen seal mõni aasta tagasi käinud ning kujutan enam-vähem ette, mis ja kus. Ilmselt jalutame linnas ringi ja ehk läheme akvaariumisse. Torontos sellist asja ei ole ju. Aga eks paistab, mis me jõuame ja mis mitte :) Oleme ilmselt päris väsinud, eriti ajavahe pärast! Eks me siis istu kuhugi pargipingile maha ja loodame, et tukkudes lennuki pealt maha ei jää :D

Kui kellelgi on mingeid häid mõtteid või soovitusi, oleks need teretulnud. Vaatasin ka, et nii metroo kui rong viivad linna. Kumb oleks parem?

9 kommentaari:

  1. Kui maandute Heathrow's, siis kindlasti linna metrooga. Muudest lennujaamadest soovitaks rongiliiklust, sest see on kiirem ja mugavam.

    Ma soovitaksin soojalt võtta Big Bus Sightseeing Tour'i või The Original London Sightseeing Tour'i. Näete linna ja samal ajal saate ise mõnuga istuda väsimusest ning ajavahest hoolimata. Samuti on need bussid hop on-hop off, mis võimaldab huvitavamates kohtades maha hüpata ja niisama hängida. Minu arvates lühikese ajaga saab seda varianti kasutades Londonist maksimumi.

    VastaKustuta
  2. Leidsin sellise lingi Heathrow kohta

    http://www.heathrowairport.com/portal/page/Heathrow%5EGeneral%5ETo+and+from+Heathrow%5ETo+and+from+London/fd0d9b25f9599110VgnVCM10000036821c0a____/448c6a4c7f1b0010VgnVCM200000357e120a____/

    VastaKustuta
  3. Jah, bussituur on hea mõte, aga kui sa pole käinud London Toweris, kus on kogu ajalugu kokku pakitud, siis see on koht, kus tuleks ära käia. Kui jaksu on, muidugi :)

    VastaKustuta
  4. Muuseas - Tower of London on üks bussituuri peatustest. Lähete maha, käite kindluses ära ja istute bussi peale tagasi :) Ja kui valida üks koht kuhu sisse põigata Londonis, siis jah, ka minu arvates võiks/peaks selleks olema Tower of London.

    VastaKustuta
  5. Nii palju häid mõtteid ja tähelepanekuid!!! Suur-suur aitäh nende eest!

    Ma olen ise Tower of Londonis käinud ja mulle kui ajaloohuvilisele meeldis väga ja läheks muidugi uuesti. Ainult ma pole kindel laste suhtes, eriti noorema, kes niikuinii rahul pole, et me kohe-kohe Eestisse ei jõua. Isegi meelitamine, et Kanada kuninganna elab ka seal, ei mõjunud :D Ta loeb juba päevi, millal saab lennuki peale ja Eestisse! Aga meil polnud palju valikut, kui üldse Eestisse tahame saada, ja nii peab Kirke meiega ikka linna kaasa tulema. Mari igaljuhul ootab põnevusega Londonisse minekut!

    Bussiidee on hea, sest pole kindel, kui palju kõndida jaksame, mis sest et üldiselt tublid käijad oleme. (Ma olen ise samasuguse triki kunagi Amsterdamise teinud, ja terve päeva seal enne edasisõitu ringi kolanud, kuid lõpuks väsisin ikka ära). Paistab ka, et Heathrowst kesklinna jõudmine pole sugugi keeruline! Nüüd on hea tükk aega ette oma päeva planeerida :)

    VastaKustuta
  6. Tere Killuke,
    aitäh armsa kommikese eest, mis minu virtuaalpessa poetasid ;-)
    Ja veel toredam on see, et ma niiviisi uue "väliseestlase" jälile sain. Mul on nimelt maailma suurim uudishimu sarnase saatusega tegelaste suhtes. Nii et nüüd saan Kanadas kah käima hakata!
    Piilusin juba sutsu ja otse loomulikult jäi esimesena silma, et sa aeg-ajalt raamatutest kirjutad. Kuna ma ise totaalne raamatukoi olen, siis palun kriba aga oma lugemiselamustest! Ma üritan ise kah selles vallas vähe heldekäelisem olla.
    Nii et elagu väliseestlased ja öpsid! Ja ma tulen varsti jälle külla :-))

    VastaKustuta
  7. Teretulemast, Sirtsu, Kanadasse :)
    Olen samamoodi maias kogemuste järele, kuidas teistel väljarändajatel oma maailmanurgas läheb ja eriti tore on, kui leiad neid, kelle mõttemaailma just täiesti risti teistpidi pole kui endal :)

    VastaKustuta
  8. Kui tulete vaid paevaks Londoni siis on vist jah koige etem see bussireis. Sellega naeb palju erinevaid kohti korraga. Aquarium meeldiks kindlasti molemale tydrukule eriti veel kui teil endal seal sellist kohta ei ole.
    Kui aga vihma peaks sadama siis voib olla oleks tore minna mingisse suurde muuseumisse kui veel Aquariumi korvalt aega yle peaks jaama.
    Tydrukutele ma arvan meeldiks Science Museum, eriti maavarina ruum jne. Lisan siia lingi oma blogist kus on paar pilti ja vastavad lingid
    http://knightscastle-alice.blogspot.com/2010/04/paev-londonis.html
    ja nagu mainisin siis on need suured muuseumid taitsa tasuta.
    Toredat Londoni nautimist.

    VastaKustuta
  9. Aitäh, Alice! Nüüd tuleb meelde, et nägin seda Sinu postitust, kuid siis ei osanud sellise pilguga lugeda :)
    Torontos on küll Science keskus olemas ja lastele meeldib. Aga hea mõte ka Londonis sealt läbi astuda, kui aega üle jääb.

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)