19.05.10

Rattaga tööle...

Mina ei ole ammu muidugi rattaga tööle tulnud, 16 km läbi tiheda linnaliikluse pole hommikul just naljaasi! Aga mu töökaaslane tuleb küll. Ma elasin kunagi talle päris lähedal ning vahel harva tulin rattaga, eelistasin ikka jalakõndimist (umbes 6 km). Ja need 16 km jala kojutulekut olen ka korra läbi teinud :)

2 kommentaari:

  1. Peab sääl alles hull liiklus olema... Mul om umbes 10-11 km tüüle sõita ja liiklus om sel a'al väegade hõre.
    Pool 7 homkul. Tagasiteel pole ka väegade viga, aint et... tykk teed ylesmäge. Trenn missugune.

    VastaKustuta
  2. Kui oleks hõre, oleks teine asi. Oskan võrdluseks ainult Tallinna kesklinna tuua, näiteks Kaarli puiesteed, arvan, et seal on päris tihe hommikune liiklus. Torontos puudub ka veel korralik rattateede süsteem, kuigi selle kallal töötatakse usinalt.
    Minu tee viiks mööda ühte siinset peatänavat ning läbi kesklinna. Olen ainult korra selle läbi sõitnud ja enam sama kogemust üle elada ei taha! Parem ikka loen kenasti rahulikult metroos raamatut, selle asemel et närvilises liikluses autodega rinnad vastamisi panna :)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)