15.05.10

Valgus aknas

Mis juhtub, kui täiskuu piilub otse aknast sisse... Muidugi kaob uni ning silmad lahti imetlen kuu liikumist. Valgus toas on nii ere nagu oleks lamp põlema pandud, kuigi vaevalt ma saaks just raamatut lugema hakata. Mõtted liiguvad oma rada ning uni on silmist täiesti kadunud.

Tom on mul viimaks ometi tööd leidnud (sellest
siin veel), mis muidugi suure koorma perelt veeretanud. Mis ei tähendanud, et me just kõige hullemas olukorras olime, oskame olla vajadusel väga kokkuhoidlikud :) Ja tunnistan, et mulle hakkas päris meeldima, kui Tom kodus oli :)

Lausa ime, et kõik nii hästi läks. Esialgu saime teada, et töö hakkab toimuma öösel. Istusime ja mõtlesime, milline aeg kõige parem on ning jõudsime järeldusele, et nii päeval kui öösel me ju õieti koos ei ole... päeval tööl ja koolis ning öösel muidugi unemaailmas, kui just täiskuu oma valgusega aknale ei koputa. Arutasime, et Tom saab päeval magada ning meil ei teki olukorda, kus terve nädal üksteist ei näe. Teine valik oli ju õhtune vahetus. Kuid ära öelda tööst, kus tööandjaks riik ja kust vabatahlik äraminemine aastas vaid alla 2%, ei tulnud õieti tõsiselt arutluselegi. Aga nüüd on hoopis parem olukord! Avanes kaks kohta päevases vahetuses ja ime-ime, tema soov sai täidetud ning öötööst võib ainult und näha. Kanada Post võttis tööle 10 uut masinate ja elektroonikaga sehkendajat 170 soovija hulgast! Kui mõni kergitab kulmu... posti juurde tööle, siis siin patsutatakse pigem õlale, oh, kui hästi läks. Enamus töid Kanada Posti juures liiguvad sisemiselt või tuttavate kaudu. Tean paari postiljoni, kes sellele kohale saanuna kinnitavad, et nad ei vahetaks seda millegi vastu. Ega minagi sellest ära ei ütleks :) Lisaks korralikule aastapalgale (mis kusagil viiekümne tuhande ringis) saab palju ringi käia ja oma mõtteid mõlgutada.

Kõige kummalisem on fakt, et see oli Tomi esimene ja ainuke intervjuule kutse ning kohe positiivse tulemusega. Juhtumisi oli ta intervjuule mineku ajal kolmenädalasel kursusel, mis mõeldud üle 40nestele tööotsijatele. Kuid hoolimata sellest, et kursuselt saadud teadmised resümee kirjutamise kohta tulid hilja (Tom jõudis järeldusele, et tal oli hulgaliselt valesid lähenemisi ja võtmesõnu CVs), siis sai ta ikkagi tööd omaenda ponnistuste tulemusel :) Aga ta lubas minu resümee üle vaadata ning aidata paremini kokku panna ja eks ma siis või mõelda, mis mina oma eluga peale tahan hakata :)

Kuu akna taga liigub peatumata edasi. Raputan mõtted peast ning poen tasakesi välja voodist, kuhu noorem tütar on end minu kõrvale mõnusalt sisse seadnud (ta teatas mulle öötöö juttude peale, et kui issit ei ole, siis tema tuleb mulle Kokoga seltsi) ja otsin pimesi fotokat. Selline udune sai pilt, just nii nagu ilma prillideta öösel maailma näen :)

1 kommentaar:

  1. Ja kus ma siis sel öösel olin, õigus jah ilmselt all arvuti taga lennukiga soomustransportööre jahtimas:)

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)