01.12.08

Päkapikud...

Jõulukuu on käes ja mu neiud Eesti mõistes teismelised, kuid kui ma arutlesin, kas päkapikud jätavad nad nüüd oma nimekirjast välja, siis ei olnud kumbki sellest mõttest väga vaimustuses. Ma arvan, neile on oluline traditsiooni jätkamine, kuigi tunnistan, et seekord ei ole ostnud ühtegi puslet, mille tükke soki sisse poetada. Lihtsalt jäi kuidagi viimasele minutile ning ühe suure pusle kokkupanemine võtab korralikult aega, mul ei ole kahjuks päkapike võimeid :). Vaatame, mis nad asjast arvavad. Võib-olla pean töökaaslased appi paluma, et see siiski kokku saaks :).

Samas olen alati kõigile jõuluvana ja päkapiku küsimustele vastanud, et ei tähenda, kui vana või noor sa oled, ikka võid nendesse uskuda ning endale mõttemaailmas muinasjutumaailm luua. Kui me oma kooliteel sellest aiakesest mööda läheme, kus ma kunagi väitsin päkapike elavat, siis kujutasin isegi ette, kuidas nad võiksid seal oma toimetusi toimetada :). Ei tähenda, et teatud vanuses pead endal selja sirgeks tõmbama, näo tõsiseks manama ning unustama ära, mis tähendab laps olla.

Ja juba küsis Kirke, kas Kriks ikka tuleb jälle sel aastal nagu kõigil eelnevatel. Ilmselt on tal vaja kirjake valmis kirjutada :). Sokk on juba aknalaual ning Mari poolt kinnas! Teismelised tahavad ju ikka teistmoodi olla ;)!

3 kommentaari:

  1. minu teismeline soovis jätkuvalt saada advendikalendrit. ütles, et muidu ei ole õiget tunnet :)
    kusjuures mu 18 ja 19 aastased pojadki tahtsid kalendrit. see on miski, mis on terve nende lapsepõlve olnud ja sellest loobuda õnnestub neil ehk siis kui kodunt välja kolivad :P

    aga päkapiku aeg on ilus aeg.

    VastaKustuta
  2. ...päkapikud on vahvad :) On ju tore üles ärgata ja teada, et midagi head sind on ootamas ees? (noh, mina ärkan siin esimesena ülesse ning valmistan hommikusöögi. Mõnikord võiks päkapikk ka hommikusöögi valmistada.ihih)

    Ma küsisin täna oma abikaasa käest, et kuna siis minule päkapikud tulevad (Itaalias ju päkapikke ei käi) ja ta mõtles mõtles ja ütles siis mulle puhtas eesti keeles: "Päkkapikku ei tule, sest sa olid paha tüdruk" :)

    VastaKustuta
  3. tüdrukud said päkapike käest advendikalendri! mingit märkust pusle kohta polnud, loodetavasti saame sellest vaikselt mööda :).

    tegelikult ei ole siingi päkapiku kommet. paljudele kanadalastele on see mõte väga meeldima hakanud, kui seletame, mis ja kuidas, kuid ma ei arva, et neist keegi sellest päriselt kinni on võtnud. isegi kohalike eestlaste jaoks on taoline komme võõras, ainult minusugused on seda elus hoidnud. minu meelest on see väga armas komme, mis jõuludega seotud!

    küll on sinu kaasa, Raine, alles nutikas!!! tegi mulle tükiks ajaks lõbusa tuju!!!

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)