20.11.09

Fotojaht - mõistatus


Mõtle enne, kui edasi kerid :) Järgmine pilt annab lahenduse!


Evalt Adamale :)

Teised fotojahil

13 kommentaari:

  1. Väga kaunis. Sündsustunne ei lase kirjutada, mis esimese pildiga pähe tuli. :P Ei midagi hullu, lihtsalt igaüks mõtleb oma rikutuse astmel. :)

    VastaKustuta
  2. eh tuli meelde, et mina armastasin kunagi kauges nooruses ketshupist südameid teha ja viinerile i luv ju kirjutada :)

    ma ei saagi aru, kas see oli nii kasvanud või riivitud?

    VastaKustuta
  3. See oli just nii kasvanud. Ma ei tea isegi kuidas, kas oli puu leht jäänud peale ja varjas päikese. Ma oleks hambad sisse löönud, kui mu tütre teravad silmad ei oleks seda enne märganud :)

    VastaKustuta
  4. ma ei kerinud kohe alla ja tahtsin mõistada ja esimese hooga mõtlesin, et tegu on mingi küünla või vilt tekiga, millel süda :)

    VastaKustuta
  5. Minagi arvasin, et midagi vilditud... väga lahe õun :)

    VastaKustuta
  6. Väga vahva õun! Arvasin, et ise tegid oma Aadamale selle südame õuna peale.
    Aga alguses mõtlesin, et kaunilt kujundatud bubert jõhvikakisselliga. Mul on viimasel ajal nimelt isu selle järgi tekkinud :)

    VastaKustuta
  7. oi mis nunnu lahendus. niiiiii armas :)

    VastaKustuta
  8. Ehh, ma mõtlesin, et mingi sorbett või kehamaaling vms. Elu seeski poleks taibanud õuna pakkuda. Megalahe!

    VastaKustuta
  9. Ja mina vaatasin ja mõtlesin, et Poola õun - siuke lääge maitsega teine, ega seda ei ostaks.
    Mu vaatlus osutus allakerimisel õigeks... ainult ühes: see on õun.
    Aga mitte Poolas kasvatet ja maitseomadust ei tea.
    Südamekuju õunal - vat see on tabamus...
    :D

    VastaKustuta
  10. looduse imelised trikid! väga hea leid!

    VastaKustuta
  11. Sobiks hästi paradiisiaia reklaamiks.

    Aga esimene mõte kiskus ka sinna rikutuse tasemele.

    VastaKustuta
  12. Esialgu arvasin, et see ongi meelega niimodoi kasvataud, et mingi kleepekas peale pandud või midagi sellist. No ei ole ju võimalik, et puulehed täpselt sellise varju heidavad õunale! :) Peab vist hakkama ka hoolikamalt puuvilju üle vaatama enne söömist. Kui leiaks Jeesuse kuju mõnel õunal, siis on lootust eBay's sellega varandus teenida :P :D

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)