18.11.09

Külmetusrohi


Siiri kirjutist lugedes, tuli meelde sõbranna poolt saadetud õpetus maailma parimast külmetusrohust. Mulle kuluks hetkel just ära seda võtta, aga... Ma vist ikka eelistan seda suvist sidrunijooki, kus sibulad ja küüslaugud ei figureeri :)

1 küüslauk

1 sidrun (mahlaks pressida)
1 hakitud sibul

300 g mett
2 spl värskelt riivitud mädarõigast

soovi korral ingverit


Sega kokku, võta iga päev 2 spl

3 kommentaari:

  1. Mu ema tegi pressitud sibula ja mee varianti, teisi asju ta sinna sisse ei pannud. Aitas suua kull. Ise hetkel eelistan sooja teed meega.
    Head paranemist sullegi.

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Loodan, et sinu peregi saab külmetustest varsti lahti. Eriti kui veel selle retsepti järgi ravimi teed ;)
    Sibula ja mee segu oli Tomi ema äraproovitud ja kindel ravim, kuigi minu ema pani meid hoopis sooja piima soodaga jooma!
    Mina olen praegu kuuma vee sisse sidrunilõikusid ladunud ning mett juurde lisanud. Kapis on ka head Eestist toodud kuivatatud piparmünti!

    VastaKustuta
  3. Anonüümne19/11/09 02:14

    Mina jään endiselt ingveritee juurde, mis on tehtud ingverijuurikast ja sidrunist. Ei julge ära sõnuda, aga viimati põdesin külmetushaigust neli talve tagasi. -K-

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)