06.11.09

Kaunis kõnnak

"Sinu koeral on kena kõnnak!" hüüab rattal möödasõitev keskealine sportlik naine. Jalutan Kokoga tavapäraselt kiires tempos, mis vahel küll kutsule ei meeldi, sest ma ei anna palju aega ringi nuuskimiseks.
Olen üllatunud ja hõikan vastu oma küsimuse: "Kust sa seda tead?"
"Ma olen doktor! Loomaarst!"
Ega ma ei oskagi koera kõndi väga vaadata. Kui kutsa mu kõrval siblib on väga raske seda niikuinii teha. Samas olen hakanud palju rohekm jälgima teisi koeri, kes vastu tulevad, ning mõne puhul on liikumine tõesti kuidagi väljapeetud ning suursugune.

Kõnnist pole pilti, kuid püüdsin kinni põneva hetke, kui meie kutsa rõõmustab 'vabaduse' üle. Lasen ta vahel kõrgepingeliinide all olevale alale lahti, kus ta nagu meeletu ringi tormab. Koerad pidid olema parimad pikamaajooksjad ning Koko pealt on näha, kui väsimatu ta on.

5 kommentaari:

  1. pilt on tõesti 5+! eriti need jooksus lehvivad kõrvad :)

    VastaKustuta
  2. Kõrvad on tal nii pikad, et Tom juba uurib, kas neid kuidagi lühemaks ei saa, sest juues on need pidevalt veekausis ning pärast on terve põrand vett täis, kui ta ringi jookseb.

    VastaKustuta
  3. eks ta tipsib teil siis ilusat näitusekõnnakut :) Mul ema oskab ka tänaval ära näha, kui kegi koer täpselt õigesti kõnnib.

    Kõrvade vastu ei saa midagi teha :) Pikakõrvaliste paratamatus :)

    VastaKustuta
  4. Meie oleme väga algajad koeraomanikud, kes selliseid asju suurt ei oska vaadata ja pealegi on ta ju ikkagi tehniliselt ikka krants, keda kusagile näitusele ei oodata :)
    Eile uuris samas keegi, kas see on inglise kokerspanjel. Ma võiks ju nii kõike omasarnastele võhikutele luuletada ;)

    VastaKustuta
  5. Anonüümne8/11/09 03:55

    No sellelt pildilt paistab küll vaimustav lehvak (ringilehvimine). Tõeliselt rõõmus kuts omas elemendis.
    Kõrvadega on see variant,et kas lepite nende pikkusega, lõikate karvad lühemaks või seote söögi ajaks kõrvad pealaele kokku. Meie oma pikakarvalise taksi kõrvade karvad lõikasime sel sügisel lühemaks. Aga see on selle koera 10 eluaasta jooksul ka esimene kord. -K-

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)