20.07.08

Toronto - turvaliseim suurlinn Kanadas

Sel nädalal tuli statistikaamet välja teatega, et linnade hulgas, kus enam kui viissada elanikku, on Toronto tänavad kõige turvalisemad! („Toronto Star”). Tegelikult olen kuulnud väidet, kuidas see suurlinn annab silmad ette paljudele Ameerika linnadele. Oma väheste kogemuste põhjal nõustun kahel käel sellega.

Kuigi, tõsi see on, kui ise ühes linnas pikemalt ei ela, ei saa ka korralikku tunnetust, mis ja kuidas asjad täpselt paigas on. Ning loomulikult tasub ükskõik millises linnas ringi käies silmad lahti hoida ning ettevaatlik olla. Kindlasti ka Torontos, kuigi siin ei oskagi ma õieti näpuga näidata, kuhu parem oma nina pole kasulik torgata. Isegi need rajoonid, kus ilmselt rohkem kuritegusid toimub, ei ole kunagi õieti hirmu peale ajanud...

Muidugi tekitavad uudistes läbi käivad mõrvalood ning muud taolised teated kõhedust, aga kas see tähendab, et teise kohta kolimine need välistaks... Kahjuks tee mis sa tahad, ikka leidub neid, kes mõne pahateoaga hakkama saavad, päriselt ei tähenda, kus sa ka ei elaks. Ja uudistekanalid elavadki nendest „põnevatest” teadetest, mis muidugi muudavad elanikud eriliselt murelikuks, sest need puhutakse vahel ekstra suureks.

Mina ise olen näinud vaid korra ühte hästi kurja naisterahvast, kes läbi lahtise akna karjus inetute sõnadega kõrvalsõitva autojuhi peale ning ühte noort musta poissi, kes hakkas tüli norima vanema härraga, sest see hakkas pahandama poisi ülbuse üle.
Mina ise kõndisin mööda kõnniteed ning pidasin juba aru, kas peaks tagasi pöörduma või mida täpselt ette võtta... Õnneks astusid teel ummikus seisvatest autodest mõned mehed välja, mille peale see nolk kiiresti jalga lasi. (Eestis olen majaaknast näinud pealt pussitamist üsna rahvarikkal tänaval Mustmäel ja Rootsis sellist uhket kaklust, kus lauad ja toolid lendama hakkasid ning kõige targem oli sellest ruumist võimalikult kiiresti eemale saada). Nii et olen elanud üsna sündmustevaest elu võrreldes kõigi nende kriminullide kangelastega, kellest mulle väga lugeda meeldib :).

Kõige selle suhteliselt positiivse teate juures, kuulsime täna hommikul, et väga rahulikust Lääne-Toronto osast leiti kolm surnukeha ühes mahajäetud autos...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)