01.07.08

Seedrioru suvihari

Nädalavahetusel toimus Seedriorul tavapärane võidupüha ja jaanipäeva tähistamine, lisaks veel väike laulupidu, kuhu oli isegi Eesti esindajad kohele tulnud (muuhulgas ka Kukerpillid). Kuna ma ise seal ei käinud ja olin Kirkega Torontos, siis pole mul palju sellest kirjutada. Tomi suureks üllatuseks oli laulupidu eriliselt tore ning Eesti koorid tippklassist võrreldes kohalikega ! Mina olin ka üllatunud, et talle äkki koorilaul meeldima on hakanud!!!

Pilt on Eesti Kooli koorist, kus ka Mari peidus on. Hulgaliselt on pilte üleval Eesti Elu kodulehel: laulupeost, osalistest ning naisekandmise võistluselt.


Väike konn vaatas ja kuulas kõike seda lehe alt pealt, loodetavasti sai ta ikka eest ära hüpata...


... kui Mari esimest korda elus autorooli istus ning mõned tiirud ise tegi. Veel kolm aastat ning ta võib endale load muretseda - siin lubatud kuueteistkümneselt! Kes küll ütleb, kuhu see aeg kaob???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)