13.07.08

Raamaturiiul

John Mortimer „Anti Social Behaviour Of Horace Rumpole”
Horace Rumpole'i lood on minu ühed lemmikud! Esimene kokkupuude selle isepäise Briti kohtusüsteemis töötava advokaadiga oli läbi Soome TV, kui vaatasin seal näidatavaid filme. Siia kolides komistasin raamatukogus oma üllatuseks raamatute peale. Millegipärast ei tulnud kunagi pähe, et keegi on need lood kunagi kirja pannud. Minu jaoks oli see muidugi eriline leid, sest naudin loetud teksti palju enam. John Mortimer on üks vähestest autoritest, kelle raamatuid olen ka oma riiulile muretsenud, sest tema looming pakub ikka ja jälle mõnusat lahedat lugemist!

See on üks tema uuematest teostest, milles Horace Rumpole kaalub tõsiselt peale aastapikkust süüdistatavate kaitsmist, astuda ametiredelil aste kõrgemale! Kuidas ja kas see õnnestub on taas kord tore lugu
inimloomuse erinevatest külgedest, lükitud täis satiirilisi märkusi ja tähelepanekuid .

Douglas Preston & Lincoln Child „Brimstone”, „Dance of Death” & „The Book of the Dead”

Tunnistan, et mind köitis selle seeria teise raamatu pealkiri „Surmatants”. Mul on ikka meeles, kuidas ema mind Bernt Notke maali vaatama viis, kuidas ma sellest lummatud olin, kuidas see mu mõtted liikuma pani. Minu mälestustes on see esimene kord, kus ma päriselt surma peale mõtlesin ja mida see tähendas...

Need kolm raamatut ühedavad samu tegelasi ning toovad lugejani põneva ja keerulise tegevustiku. Selles on pisut müstikat, ebatavalisi võimeid ning saladusi, mis päriselt jäävad kummitama isegi peale viimase leheküljeni jõudmist. Vahel tunnen, kuidas just sellised lood haaravad sind ning pakuvad tõeliselt mõnusa elamuse.

P.S.Siin on veel üks huvitav koduleht Bernt Notke'st.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)