02.07.10

Fotojaht - U

Seekord ei otsi ma U-d ümbrusest vaid sõnast :) Vihmavari (mille käepide ju tegelikult ka u-kujuline) eesti keeles ehk Umbrella inglise keeles võib mulle väga vajalikuks kujuneda, kui laupäeva Londonis veedan :D Pühapäeval olen juba loodetavasti Soomes ja siis on Eesti juba kiviga visata.

13 kommentaari:

  1. Tuleb meelde tuntud luuletus punasest vihmavarjust. Ilus pilt.

    VastaKustuta
  2. uh huuuuu,kui lummav pilt!

    VastaKustuta
  3. Anonüümne2/7/10 15:56

    Ilus punane vihmavari. Kas sa selle võtadki kaasa? Vaatasin Norra ilmateatest järgi - nemad küll Londonisse vihma ei ennusta. -K-

    VastaKustuta
  4. Kanada on Eestist ikka ebareaalselt kaugel. Väheke nagu see piltki, jääb millestki reaalsest väheke välja.

    VastaKustuta
  5. Ilus!

    Küll see kojutulek võib mõnus olla...

    VastaKustuta
  6. Just jõudsin lennujaamast tagasi ja vastu tuli ainult kurb kutsu,kes on vist mõistnud,et ei saa teid enam tükk aega näha. Maja on nii tühi:( Aga nüüd saan õhtul hiljani voodis krõpsusid nosida,õlut juua ja telekat vaadata:) Loodetavasti ei lähe ma selle ajaga paksuks:)

    VastaKustuta
  7. Vihmavari nagu Unistus...

    VastaKustuta
  8. Millegipärast ootasin ma Sult ühe U-tähega algava säälse naaberriigiga seonduvat pilti, kuib umbrella on sellegi poolest kena :-)

    VastaKustuta
  9. Väga mõnus pilt! Ma tahan ka osata selliseid teha, pean veel õppima..
    Ps. Pühapäeval oleme siis üksteisest väikese hetke mõne tühise kilomeetri kaugusel :)

    VastaKustuta
  10. Ka vihmases ilmas on kirkaid laike, Uhke pUnane vihmavari näiteks.

    VastaKustuta
  11. Ilus, suur, punane hallis argipäevas.

    VastaKustuta
  12. Umaperane...
    Omal ajal värviti mustvalgeid postkaarte värviliseks, siin vist värviti ilmselt kuvar. :D

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)