21.07.10

Puukausid

Sain oma arust imeilusa kausi omanikuks. Ostsin selle Tallinna Raekoja platsi laadalt ning nüüd võtsin ka kasutusele. Sinna sobivad imehästi minu lapsepõlve lemmikud - Merekivikesed. Isegi Mari on hakanud neid nagistama, kuigi ta on siiani väitnud, et rosinad ei kõlba ju süüa :) Mereikivikesi tõi emme minule ja õele ikka poes käies kaasa. Eriliselt põnev oli veel see, kuidas me need kätte saime. Ema tegi meile "mustkunsti" ning võlus need lae alt välja, kust kotike maiustega talle pihku kukkus! Oh, meid väikeseid lapsi, kui kergesti võib neid ninapidi tõmmata :D Kotid olid vist omal ajal pisut väiksemad, mis ei tähenda, et ma nüüdsete suuruse üle kurdaks, sest neistki võib meil väheseks jääda. Peame vist varsti võrgu kaugemale viskama, kui meie poest kommid otsa saavad :)

Korv-kauss on valmistatud nende osavate käsitöömeistrite poolt, kes on pärit Lätist või Leedust. Ma ei saanudki lõpuks täpselt aru. Minu meelest väga vahva idee siduda puud ja pajuoksi! Huvitav, kas see on midagi, millega iidamast-aadamast nende mail tegeletud, just sellisel kaunil kujul? Mul oli lausa raskusi, et seda "õiget" enda jaoks välja valida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)