21.04.07

Nädalavahetus


Ilus soe nädalavahetus. Meil on olnud järjest pea talviselt külmad ilmad ja äkki näitas kraadiklaas 20 soojakraadi!

Minul oli reedel vaba päev! Neljapäeva õhtul hakkasid tüdrukud peale käima, et nad tahavad üksi kooli minna. Tom tegi Kirkega matemaatikat ning mina harjutasin temaga sõnade tööks. Lõpuks saime siiski magama ning hommikul oli Kirke krapsti üleval, ainult Mari vedeles pikemalt, mis on tema puhul väga ebatavaline. Olin peaaegu valmis neile võileibu hakkama tegema, kui läksin Mari üles ajama. „You are pranked” (vedasime sind ninapidi) teatas ta rõõmsalt! Ta seletas, et neil on täna PA-day ning kooli pole. Olin tõeliselt üllatunud, sest olen siiani üsna hästi järge pidanud, millal need päevad on (viimane kord proovisid nad ebaõnnestunult sama asja teha).

Nii me siis olime kodus. Muidugi, oleks ma paremini saanud päeva sisustada, kui oleks ette teadnud - jätnud auto enda kätte. Lõpuks otsustasime isa juurde jalutada, mis võttis meil üle tunni, sest pidime natuke aeglasemalt käima kui tavaliselt - päris soe oli. Istusime seal autosse ning sõitsime Hanna juurde. Hanna juurest, nüüd ühe lapse võrra rikkam, läksime IKEAsse lihapalle sööma. Õieti ei võtnudki mina lihapalle, sest tee peal astusime läbi ukrainlaste poest „Vatra”, kust ostsime ühe suure lihapiruka, mis meenutas pisut kunagi söödud õlis praetud pirukaid. Olin sunnitud viimase osa ise ära sööma, kuigi olin üllatunud, kui hea isuga Mari-Kirke seda sõid.

Ülejäänud päev läks mängimise tähe all. Mina küpsetasin leiba ja jogurti-virsiku-punasesõstra koogi, tegin rosoljet. Lõpuks vaatasime veel ühte Lõuna-Aafrika filmi väikesest poisist, kes aitas üles kasvatada emata jäänud gepardi. Küll on hea vahel saada selliseid filmielamusi ja mitte äraleierdatud Hollywood'i linateoseid! Lastele meeldis see lugu, kuigi vahepeal olid nad üsna põnevil ja mures poisi saatuse pärast!

Täna sai rattaga ringi sõidetud ja väljas toimetatud. Hanna on meil ikka laste suureks rõõmuks külas!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)