25.04.07

Toit & kunst

Ikka veel kohvist, seekord hetkedest, kui piim kuuma joogi sisse valatakse!

Pean muidugi ütlema, et ma ei ole kohvijooja. Pole õieti kunagi olnud. Tavaliselt seletan, kuidas minu aastane norm on kolm tassi kohvi ja ma pean hoolega valima, millal täpselt ma need klaasikesed ära rüüpan. Kuigi pean tunnistama, ma ei ütle ära piimajoogist, kuhu on sisse segatud lahustuvat kohvi. Eriti hea on, kui veel vahukoort peale panna... mm-mmmm.

Kliki siia, et näha ülejäänud pilte.

Autori koduleht


Kõik, kes armastavad kohvi, silmad lahti! Ja proovige, kas oskate järgi teha! Siin on link leheküljele, kus osavad käed on lisaks kohvinautimisele midagi hingele pakkunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)