12.08.08

Kiuslikud kiisud


Kiisud ootavad juba kannatamatult lapsi koju! Liisu, kes tavaliselt üsna omaette hoiab, otsib äkki lähedust. Ta on kiisupojast saadik maganud Mariga ühes voodis ning nüüd pole enam tüdrukut siin, mis tähendab, et suures hädas peab tulema minu voodisse. Puma on ilmselt ka väga tüdinenud, sest ma ei mängi ega väntsuta teda nagu lapsed seda teevad. Mõlemad tulevad ikkagi tihedalt ligi ning nuruvad hellitusi ja tähelepanu!

Lisaks on neil tekkinud paha komme keset ööd peeglilauale hüpata ning hakata sealt siis asju käpaga maha ajama või paberitega krabistama, mis sinna jäänud on. Kaelakeed, mis seinal rippusid, olen padja taha peitnud, sest Liisule meeldis nendega mängida ja siis uurida, kas oleme juba ärganud, muul ajal ta nende ligi kunagi ei läinud! Praeguseks on siis leituatud uuemad viisid ning ma ei saa aru, kas nad omavahel kuidagi arutavad seda asja, et teine samasugused maneerid sisse võtab.

Varem kiusati meid niimoodi hommikul, kui liiga kauaks magama jäime, nüüd on neil asjad kõik sassi läinud... Muidugi ajab see mind üles ning uni ei taha enam sugugi kergesti tagasi tulla.Tõstan siis nad pahaselt torisedes ukse taha ning panen selle kinni, mis mulle sugugi ei meeldi, sest seal läheb muidu liiga lämbeks. Siiani pole neile veel kohale jõudnud, et ei tasu mind üles ajama tulla, sest siis panen magamistoa keelu peale! Vaatame, kes kangem on!

2 kommentaari:

  1. No on ikka armsad kiisud! Ja tüdrukud ka :)

    VastaKustuta
  2. Anonüümne12/8/08 11:49

    Kiisud võiksid seda puhkust veel veidi nautida, küll nad varsti jälle mööbeldada saavad.
    See asjade mahalükkamine on vist kiisude üleüldine komme endale tähelepanu saada. Minu Kiisu tegutseb täpselt samamoodi, kui tahab, et ma temaga tegeleksin, Teiseks mooduseks on väga tähendusrikka näoga teha ettevalmistusi, et hakata küüsi mingi mööblitüki külge teritama. Seda ta loomulikult tegema ei hakka, aga oma tähelepanu on ta saanud. Magava inimese ülesajamisega ta ei tegele, sest teab, et midagi head sellest ei tule. Nii võib ainult sussi või padjaga pihta saada. Siis tulebki asju võimalikult suure kolinaga maha lükata ehk keegi ikkagi hakkab liikuma. Kassiga mängimiseks pole vaja aga midagi muud teha kui mõnest postimüügikataloogist leht välja rebida, pallikeseks kägardada ning kassile visata. Sellega võib ta siis lõputult mängida ja kui sellest pallikeset ära tüdib, võid kohe uue teha. Seetõttu leidub minu majapidamises ikka paberpallikesi, mis iseeneset pole probleem, sest talvel ahju küttes kuluvad need tulehakatuseks :) -K-

    VastaKustuta

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)