30.08.08

Metsakalmistul

Käisime õe ja lastega Metsakalmistul, kus urnimüüris on leidnud oma puhkepaiga meie isa. Ma ei osanud oodata, et see nii kaunis nende pikkade männipuude vahel välja näeb. Kena ja rahulik on kalmistutel, eriti Eestis, kus need enamasti metsade vahel asuvad.



Mulle endale meeldiks puhata samamoodi, kuigi ei soovi, et mu hauaplats on märgistatud. Tahaks saada üheks loodusega, kus mu tuhk on laiali raputatud, andes toitu kasvavatele taimedele. Lastelegi olen surma küsimuste üleskerkimisel seletanud, kuidas ma elan edasi lillekeses, mis kevadel oma õiepungad avab või väikeses õrnas puuistikus, millest ühel päevas suur mürakas kasvab... ja muidugi olen ma alati nende südames, just nii palju, kui nad mind seal hoida oskavad...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Võid siia jätta oma arvamuse. Need ilmuvad kohe-kohe! Nii et ainult kannatust :-)